• (Android) Normal Me and Abnormal Friends [Visual Novel] krāpšanās kods bezgalīga izturība

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Normal Me and Abnormal Friends [Visual Novel] ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Normal Me and Abnormal Friends [Visual Novel] IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ krāpšanās kods bezgalīga izturība ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Normal Me and Abnormal Friends [Visual Novel] 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    lielisks stāsts Vadības elementi joprojām bija dīvaini, taču tas ir stāsts, kas mani satvēra, man patika vairākas beigas, un tas, ka visas reklāmas nav obligātas, padarīja šo lietotni par īstu!

    Normal Me and Abnormal Friends [Visual Novel] הרפתקאות jiy

    Man ir problēma. lietotne nedarbojas pēc mana Google atjaunināšanas

    Normal Me and Abnormal Friends [Visual Novel] Avontuur mhya

    HAWK: Airplane Space games Arcade wrep

    Ehh kakā

    Beigas bija tik sirdi plosošas! Jūs, puiši, paveicāt patiešām labu darbu ar šo! Es jutos tik ļoti piesaistīta šiem varoņiem un viņu personībai! It īpaši beigās tas man lika raudāt! Es ceru, ka citi cilvēki to varēs izbaudīt tāpat kā visi, kas to darīja. Ja es varētu, es novērtētu triljonu zvaigžņu! Es noteikti instalēšu visas jūsu pārējās spēles! Turklāt mākslas darbs ir patiešām jauks!

    Normal Me and Abnormal Friends [Visual Novel] Przygodowe poro

    Šis stāsts ir ļoti jauks un lika man no laimes asarot. Jūs skatāties 30 sekunžu reklāmas, lai mainītu maršrutus ar citām izvēlēm, nevis sākotnēji atlasītajām. Tulkojums un neveikli līniju pārtraukumi starp ziņojumu burbuļiem apgrūtina lasīšanu, taču nekad nav tik tālu, ka es nevarētu saprast. Dažiem japāņu sarunvalodas vārdiem vienkārši nav viegli ekvivalentu angļu valodā. Izstrādātāji, ja vēlaties vairāk palīdzības ar lokalizāciju, es labprāt palīdzētu angļu lasītāju vārdā.

    Spēle ir pārsteidzoša, un tā ir arī kompānija. Sižets bija fantastisks. Varoņi bija lieliski un tik trīsdimensiju. Izspēle un pārejas bija izcilas.

    Sifting Thyme: Otome Visual Novel APK faila jaunāko versiju. ... Normal Me and Abnormal Friends [Visual Novel] APK Normal Me and Abnormal Friends [Visual

    Es nevaru spēlēt, jo tas iestrēga pieskaroties, lai sāktu..es pieskāros vairākas reizes, bet nekas nenotiek.

    Tas ir pārsteidzošs, tāpat kā iepriekšējais VN Entabridge radītais! Tas ir tik aizkustinošs stāsts ar super jaukiem un mīļiem varoņiem ;) Grafikas un skaņu efekti arī ir lieliski! Pamēģini, un tu to uzzināsi :)

    Tā ir patiešām laba spēle. Daudzas izvēles iespējas, daudz beigas, taču būtu patiešām jauki, ja jūs pievienotu vizuālus attēlus visām labajām UN sliktajām beigām. Un vienkārši samaziniet teksta daudzumu, jo tas ir DAUDZ. Un tas arī viss, tiešām laba spēle 9/10 pilnīgi iesaku. :D

    attīstītājs: WillPlus; kategorija: Piedzīvojumu spēles; Ieteicams Android ... Normal Me and Abnormal Friends [Visual Novel] Lejupielādēt APK par brīvu

    Spēles ir labas, bet man nepatīk izvēles sākumā (jo ja izvēlaties nepareizo, tad beigas ir sliktas) Stāsts nav uhh... manuprāt, tas ir labs. Tomēr tā joprojām ir laba spēle ;w ;

    Man bija mazas cerības uz šo lietotni, taču izrādās, ka šīs spēles personības un nobeigumi neļāva man spēlēt līdz brīdim, kad es to beidzu. Ceturtās sienas uzlaušana bija patīkams pieskāriens šur tur. Tomēr man īpaši patika vispārējā tēma par kādu cilvēku nenosodīšanu un nepatiku, pamatojoties uz viņu izcelsmi, kā arī veidot atmiņas ar viņiem un būt laimīgam ar cilvēkiem, kuri jūs mīl. Tas ir tikai draudzīgs atgādinājums, ka cilvēki ir labāki, nekā jūs sākotnēji varētu iedomāties. Paldies par spēli!

    ENG Košrags is one of the most unusual Liv fishing villages in Latvia. ... The light was switched off in 1999, and today the lighthouse is a viewing tower

    Tas nav tik labi kā citi stāsti Kā jūs izveidojat situāciju no prologa, ir tik dīvaini.. It kā jūs visu piespiežat.. Dēmons ir tik pazīstams ar zēnu.. Tāpat kā.. Kas pie velna.. Tas ir vienkārši dīvaini. Stāsts ir lielisks, bet tik daudz pushover uzkrāšanās

    Lieliska koncepcija, patiešām jauks stāsts. Tomēr tulkojums angļu valodā ir nedaudz aptuvens.

    Pechka - Visual Novel, Story Game, Adventure Game APK 6.8.2 ...

    Es novērtēju šo lietotni ar piecām zvaigznēm beigas dēļ. Es biju nesen, un galvenais varonis ir puisis un eņģelis, dēmons un ragana. Viņi viņu meklēja, jo viņš bija citā ķermenī. Es gribu arī otro daļu no šīs daļas, jo man nepatika tas klints pakaramais daudzu iemeslu dēļ, piemēram, viņiem vajadzēja ēst arbūzu kopā ar ģimeni, un es domāju, ka jums vajadzētu turpināt un darīt vairāk līdzīgu lietu. Vairāk nevaru uzrakstīt. Lūdzu, izdariet to vairāk un atbildiet man.

    Es ļoti mīlu šo spēli! Es to spēlētu vēlreiz, ja kādreiz justos, ka man tas ir vajadzīgs, taču tas pats par sevi ir ļoti piepildīts. Labs stāstījums, vienīgās problēmas, ko atklāju, ir tādas, ka dažreiz nevarat ritināt dialogu, tas notiek pārāk ātri vai tulkojumā ir kļūdas. Citādi pilnīgi nevainojami!

    Nestrādāja vispār

    Lata naudas zīmes. Lats Coins and Notes. 1993–2013

    Ar golly! Šis, iespējams, ir viens no labākajiem vizuālajiem romāniem, ko kādu laiku esmu lasījis!! Protams, rakstīšana ir nedaudz aptuvena, iespējams, tulkošanas dēļ, bet tas bija ļoti jautri, un man tas ļoti patika. Es uzskatu, ka esmu saistīts ar visiem trim varoņiem un vēlos spēlēt vēlreiz. Paldies par brīnišķīgo spēli :) ([Rediģēt] sveiks! Es esmu skatījies MHA, un tas ir ārprātīgi, cik daudz līdzību es atklāju starp Deku un galveno varoni. Es atkārtošu šo līdzību dēļ un tāpēc, ka tas ir lieliski

    Normal Me and Abnormal Friends [Visual Novel] Adventure qoo

    Stāsts par normālu mani patiešām ir ļoti interesants un arī aizraujošs, bet es patiešām esmu ļoti skumji, ka tas nav bezgalīgs. Es tiešām priecāšos, ja jūs darīsit vairāk stāstu un nepārvaldīsit gramatiku, tāpēc es pie tā apstāšos.

    ir labi

    Apsēdieties un ļaujiet man pastāstīt par šo spēli tieši šeit. Lielākajai daļai mobilo vizuālo romānu ir tā mēmā dārgakmeņu sistēma, kurā jūs maksājat naudu un iegūstat tādas beigas, kādas vēlaties, bet ne šajā. Nē, tas ved lejā pa brīnišķīgu slidkalniņu ar lodīšu bedri beigās, tas ir tik satriecoši labi.

    šī spēle ir pārsteidzoša un jautri spēlējama, taču nav iespējas izslēgt skaņu. Man patīk spēlēt savu mūziku, kamēr es spēlēju spēles, un ne visas dziesmas var aptvert spēles skaņu.

    stulbs stāsts, tikai liek jums noklikšķināt uz labās pogas un, ja tas ir nepareizi, tad tas beidzas tieši un neiet uz citu ceļu, tikai viens veids, kā sasniegt beigas.

    Šī ir ļoti relaksējoša spēle. Man ļoti patika dīvainie un jautrie varoņi, un man patika jautrais stāsts. Lai būtu skaidrs, šī NAV romantika vai perversa spēle. Tā ir vienkārša pieredze ar dažām reklāmām, lai stāsts būtu bez maksas.

    Šī lietotne ir pārsteidzoša, un man šķita, ka ekstras ir patiešām smieklīgas. Es negaidīju, ka atradīšu lietotni, kurā varētu izveidot savienojumu ar varoņiem, kā to darīju šeit. Es vērtēju ar četrām, nevis piecām zvaigznēm, jo var būt nogurdinoši atkārtojot ainas, lai iegūtu dažādus maršrutus, tomēr šis fakts tiek labi atalgots ar papildu ainām. Paldies par brīnišķīgo spēli.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :