• (Android) Deep Town: Idle Mining Tycoon paljud kristallid häkkivad

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Deep Town: Idle Mining Tycoon ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Deep Town: Idle Mining Tycoon IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ paljud kristallid häkkivad ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Deep Town: Idle Mining Tycoon 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    See mäng on väga hea mulle meeldib

    ausalt öeldes üks parimaid jõudemänge, samas ei ole need aktiivsed jõudemängud nagu hingetud kloonid, mida kõik arendajate kallal nii head tööd teevad

    Pole just suurepärane mäng. Liides on kohmakas. Aeglane navigeerimine. Päris igav tõesti. Mängus ostmine on ülehinnatud. Mõned versiooniuuendused on võimalikud ainult kalliskivide ($) kaudu. Samuti näitab tegelikult raha haaramist see, et peaaegu kõik mängud pakuvad reklaami vaatamise eest ära teenitud asjade kahekordistamist. Mitte see mäng, selleks on vaja kalliskive ($).

    Mäng on keskpärane, mehaanika suurepärane. Ehkki hävitab taustal teie aku. Nagu ka meisterdamismehaanika, mille puhul te ei saa luua kindlat kogust esemeid, nii et kui peaksite midagi looma, tulge kindlasti varsti tagasi või suudlege oma vaskvardasid hüvasti

    Deep Town: Idle Mining Tycoon Strategi thv

    Lahe mäng aga ei saa kivisöe vanem Lahti

    Hindan seda mängu viie tärniga, sest mulle meeldib teadus ja kaevandamine. Kui pöörate mängule tähelepanu, saate tutvuda ka vääriskivide, kemikaalide ja nende kasutamisega. Ja mulle meeldivad Bossi võitlused, lahinguloitsud, tehased, jaamad ja armsad robotid! neil on väikesed jalad XD. Ja kui sa seda mängu mängid, pead olema kannatlik :D. See mäng on lahe!!!!

    Ilus mäng. Ideaalne minu töö jaoks, võin seda viisteist minutit mängida ja siis tagasi minna. Mõned inimesed ütlevad, et see on aeglane põlemine, kuid ma olen juba mõnda aega maksnud ja pole seda märganud. Puuduvad invasiivsed lisad, see töötab hämmastavalt ilma viivituseta. Minu lemmikfunktsioonid peavad olema väikesed robotid, mis koguvad ressursse, kui ma eemal olen. Soovitan kõigile, kellel on kannatlikkust ja soov aeglase, kuid rahuldust pakkuva arengu järele

    Suurepärane kontseptsioon, kuid paljudel mehaanikatel pole mõtet ja peate põhiliselt maksma või ootama kaua, et areneda suure osa ajast. "Külmunud" vaenlased hävitavad endiselt roboteid. "Ülemused" väldivad ilmselt kõike, mida te selle peale viskate (kuid võtavad siiski tulekahjustusi). See mäng on suurepärane, välja arvatud asjaolu, et võit maksab.

    Mäng jookseb kokku iga kord, kui avan selle uusima versiooniga, kuid see oli väga hea mäng, kuni see kestis

    See mäng oli lõbus umbes nädal, kuid pärast 3. vanemat saavad ehitus- ja meisterdamisajad nii kokku, et järjekordse 6-tunnise versiooniuuenduse alustamiseks peate mängu avama vaid kord iga 6 tunni järel. Mäng oli lõbus, kuid mida sügavamale kaevad, mängid seda vähem ja vähem. Andke mulle midagi teha, et hoida mind nende pikkade uuenduste kallal töötamise ajal kaasas ja ma ei tegeleks siin desinstallimisega. Kokkuvõttes 3 tärni. Lõbus mäng, mis muutub tasemele tõustes vähem kaasahaaravamaks, kuid meelelahutuslik, kuni see kestab.

    Deep Town: Idle Mining Tycoon Strategiya zql

    Deep Town: Idle Mining Tycoon Strategie ssky

    Ei tea, mis viimase värskendusega juhtus. Ma saan pidevalt veateateid, mis ütlevad, et midagi läks valesti. Varem nautisin seda, kuid nüüd on see peaaegu mängimatu...

    See mäng on hea, kuid ühe tähe andmise põhjus on see, et see mäng petab meid pärast teise robotijaama loomist, see paneb meid botile rohkem raha andma ning kalliskivide ja raha teenimine on väga keeruline

    Tõesti hea, olen mängust ja loost väga huvitatud. Mäng ei hoidnud mind siiski üle, vaid muutus lihtsalt väga kiiresti igavaks. Vastus arendajale: mõne aja pärast hakkas see lihtsalt igavaks muutuma, kuna teatud asjade kohta, nagu näiteks kui palju asju on tehtud ja muu selline, või kui kaevandused on täis, ei saadud märguandeid, teenis keemiatööstuse kaevandamine kergelt hunnikut kasumit ja raha. lihtsalt kõige uuendamine tundus lõpuks veniv – oli vaja meisterdada ja asju teha ning asju öeldud.

    See on hea mäng, kuid märkasin, et liiga kaua võrguühenduseta viibimisel ei saa te võrguühenduseta kasu. Edit: See ei olnud vastus minu probleemile, ma ütlesin, et võrguühenduseta kaevandamine ei anna üldse tasu, kui viibite võrguühenduseta kauem kui 9 tundi.

    Ausalt öeldes on see ainuke mäng, mille olen alla laadinud, mis jääb mu telefoni, kõik muu on mul täiesti tüdinenud ja eemaldatakse. See mäng on õnnistus ja needus, sest teist sellist mängu pole. Muidugi on siin-seal probleeme, kuid arendaja parandab selle üsna kiiresti, kui neile sellest teatatakse. Üldiselt soovitan seda kõigile!

    kujundas selle mängu kalliskivide ostmiseks; häkkimise pikk taimer ehitab. sunnib mängijaid kulutama. Siin on minu muudatus: sellel mängul EI OLE kalliskivide ostmise kinnitust. ÄRGE KUNAGI mõtle oma kalliskivide salvestamisele ilma SUURE NUPP VEEL KLIKKATA. See salvestamisnupp mõnikord EI TÖÖTA. MA OLEN KINDEL. Edit2: Käsitsi salvestamine rikub alati minu edu. Nüüd on nädal aega väärt reklaame vaadata ja edusammud on kadunud.

    Hämmastav pikaajaline mäng. Ainus halb asi selle mängu juures on see, et sellel on lõpp. Loodetavasti teeb arendaja uuendusi

    Soovitan teil teha värskendus, näiteks suvand Open all chest.

    Okei mäng, kuni märkasin, et mäng oli tigu. Lisaks sellele, et peate ootama ressursside kaevandamist, mis võtab igaviku, peate ootama, kuni asjad valmivad, ja siis saate teha ainult ühe korraga. Siis peate ootama, et saaksite sulatada, meisterdada jne. Siis peate veelgi rohkem ootama, et teha piisavalt kahju, et sügavamale minna. Ma läksin ja petsin miljon kalliskivi ja siis tundus mäng tegelikult omamoodi lõbus. Mäng on tasakaalus kalliskivide ostmise ja 7000 60 dollari eest? See on nali eks?

    See on eksponentsiaalne mäng. Iga taseme boss on eksponentsiaalselt raskem. Iga taseme tõus nõuab eksponentsiaalselt rohkem ressursse. Iga edasiminek nõuab eksponentsiaalselt rohkem aega. See muutub lihvimiseks märkimisväärselt kiiresti. Kui hindate oma aega vähem kui sõna otseses mõttes midagi muud elus, on see mäng teie jaoks.

    Deep Town: Idle Mining Tycoon Strategi thv

    Nii hea mäng

    see mäng on julmalt aeglane. iga 5 tase vajab tohutul hulgal kraami, et tasandada nõid maksab päevi aega, et saada ainult tühise kahju saamiseks. ja kui avate parema rünnaku, on see kaugel enne, kui saate seda kasutada. see poleks nii hull, kui vähemalt robot, mille sa ressursside kogumiseks määrad, ei otsustaks, et iga 8 tunni järel läheb see lihtsalt hulluks, ma olen valmis

    Mäng on esimese kahe nädala jooksul ülimalt lõbus. Siis muutub see koormaks. Ma isegi ei lasku paljudesse üksikasjadesse, kuid kuu aja pärast on teil vaja nii palju aega, et teha midagi, nagu näiteks kulla hankimine, et oma relvi täiustada, et saaksite rohkem kaevata. Mõned asjad on meeletu lihvimismüüri taga. Ja ostate lootboxe, millel on võimalus saada haruldast elementi, mida vajate teatud kogustes, see ei garanteeri, et saate need väikese rahainvesteeringuga. Algas väga hästi, muutus igavaks ja masentavaks. Kauplemisportaal on nali.

    Reklaamid on selle mängutüübi osas väga eksitavad. Edit: Kui saaks, hindaksin mängu veelgi madalamalt, kuna arendaja valetab reklaamide kohta. Millises mängu osas tõmbub robot külili, kui sa neile varju kaevad? See rebib ilmselgelt maha ühe neist zombide ellujäämisreklaamidest. Ära valeta mulle, ma olen kaevanud võitmatu raudvanemani.

    Sõltuvus mängu valuuta lisatasust on tüütu ja nakatab palju mängu. Mulle meeldib keskkond ja kontseptsioon, väga huvitav ja lõbus. Kuid iga kord, kui mängija midagi saavutab, rikub ta seda kalliskivide või reklaami vajaduse tõttu. Ma tean, et arendajatele tuleb maksta, aga pagan. Maksin mängu eest paar dollarit, kui see tähendas, et tahan sõltuda esmaklassilisest mängusisesest valuutast.

    Suurepärane mäng. Hea mäng, graafika. Ei raiska oma aega. Aga ma ootan uuendust. Neli tärni, kuna arvan, et arendajad on mängust loobunud. Kui mäng saaks värskendusi, võib see olla viis.

    Ma tõesti naudin seda mängu, kuid üks asi ei lase sellel saada 5 tärni. Mõne asja uurimine või tegemine võtab lihtsalt liiga kaua aega. Mõnede uuenduste kulud on väga soodsad ja teised väga kallid. See peab olema tasakaalustatum. Ma naudin siiski alustavate kalliskivide hulka.

    see võib olla tõesti lõbus, välja arvatud lollid videod. Samuti tundub, et mõnel hetkel sunnib see teid ostuteele. toimetaja peab seda tüüpi mängude soovitamise eest palka saama. Võib-olla peaks teil olema võimalus mäng otse osta, et saaksime vältida sunnitud ja kohutavaid videoreklaame. See on tõesti halb. See võib olla tõesti nauditav, kuid lõpuks on see nõme. Edu.

    Deep Town: Fábrica Minera Estrategia mqk

    Pärast uut värskendust ei tööta videod ikka veel wifis midagi. See on väga masendav, kui teil on mündi- või kalliskivipuurid, mis ei tee midagi ja peate mängu jätkamiseks mängust väljuma ja uuesti sisenema!! Palun paranda!!!

    Viga: ülesande ekraan on tühi.

    Tõsiselt MAKSA MÄNGIMISEKS. Viis päeva pluss mängimist ja ma olen väga vähe edasi arenenud. Mulle ei meeldi reklaamid ja reklaamide vaatamine tundub olevat mängu lahutamatu osa. Kalliskivid on vajalikud paljude versiooniuuenduste jaoks ja ma ei saa aru, kuidas saate teha mõistlikke edusamme ilma lisatasu eest. Igaüks, kes soovib mind veenda, et see mäng väärib kõrgemat hinnangut, peab veenma mind, et nad mängivad sama mängu, nagu mina, välja antud mängu, mitte versiooni, mille uuendamiseks on makstud sularaha või aega (reklaami vaatamine).

    mäng on hea, kuid viimasel ajal närib see NII PALJU ANDMEID. iga rakenduse käivitamine sööb umbes 10 MB andmemahtu – sulgege rakendus ja laadige uuesti – 10 MB rohkem on kadunud. Nädalaga läbisin gigabaidi mobiilset andmesidet. Miks vajab rakenduse laadimine nii palju andmeid? mida see teeb? ükski teine mobiilimäng ei söö selliseid andmeid nagu see...

    Pole paha super lihvimine, paar tõeliselt head parendusideed, mis muudaksid selle paremaks hinnanguks. Haruldasi ressursse kasutavad droidide versiooniuuendused kehtivad kõikidele droididele, grafiit kasutab vähem sütt, gildid saavad föderatsiooniasja tarnetaotluse lõpetamisel või kui te ei lõpeta kogu ressursi tagasimaksmist, punkte või eksperimendi või mida iganes.

    Orvos Sebész Kórházi Játékok Szerepjátékok dol

    Mäng on hea ja sõltuvust tekitav, mulle meeldib ka steam punk stiilis lihvimine on alguses suht aeglane, aga mitte iga mäng, graafika on korralik ja selge, kuid siin on mängus mõned vead, ootamine või mängu tootmine. kaevanduspuurid olen hetkel, kus ühe puuri tegemiseks kulub 2+ päeva, et kasutada seda on liiga kaua ootamiseks minu arvates oleks 24 tundi parem, kui teete teatud koguse puure, teine asi oleks reklaamid mõnikord ei tööta ja sa ei saa rindu

    Ei saa, on nii aegunud. Pole kellegi aega väärt

    Väga lõbus ge see on palju kordi, kui ma lõpetan ja annan talle uuesti võimaluse, kuid see on tõesti suurepärane, kuid ma arvan, et sündmustele, kus on erinevad ülemused, pole palju uuendusi, mis annavad erilise kaevanduse ja erilised esemed. Aitäh, jään värskendustega rahule

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :